אייקון יצירת קשר צור
קשר

 

call-icon

לשירותך תמיד!

אנכנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בזמן הקרוב





מאמרים מקצועיים

פותחים את השנה במצב מאוזן

מינוס סבלנות מינוס אנרגיות והמינוס הגדול ביותר הוא המינוס בבנק. ככה מסתיים לו החופש הגדול, במינוס אחד גדול.

יולי-אוגוסט גורמים לכולם לצאת מאיזון ממשפחה צעירה ועד סבא וסבתא שגם הם נרתמים לעזרה, הגידול בהוצאות לא פוסח על אף משפחה!  אך אין מה להתמרמר החופש מגיע לקיצו, ראשון בספטמבר השמח נראה בפתח ועלינו להתאפס במהרה ולחזור לשגרה הברוכה.

איך עושים זאת?? ניהול תקציב זוהי התשובה !  נשמע מגוחך אך אל תמהרו לעבור לכתבה הבאה הרי חשבתם שתורידו את הילדים במסגרות ותוכלו לנשום לרווחה ,כנראה שטרם עברתם על פירוט כרטיסי האשראי והעו"ש, יש סיכוי שתחוו קוצר נשימה לראשונה. אל תפחיתו בחשיבות התקציב המשפחתי יש לו השפעה רבה, תקציב מאוזן יחזיר לכם את השליטה בכספים ויפיג מתחים ולחצים מיותרים.

ניהול תקציב הוא כלי מהותי בחיי היומיום המאפשר לעקוב אחר הכספים היוצאים והבאים ,הוא מתאים לכל שלב בחיים, ילדים, חיילים, סטודנטים, זוגות, משפחות ואפילו בחיי הפנסיה כל אחד אשר משתמש בכסף רצוי שינהל תקציב, זהו הרגל חיובי ומשכיל באמצעותו קל לאזן בין ההוצאות להכנסות , לסווג הוצאות להכרחיות או להימנע מהשוליות ואפילו להיערך להוצאות בלתי צפויות. הבונוס הוא שניתן לתכנן תוכניות, לחסוך ולהגשים חלומות. 

אז לפני שנשאבתם לעבודה תפנו חצי שעה לבנייה וניהול תקציב המשפחה, ניתן להיעזר במחשבון הזה, באדיבות משרד האוצר.

או לבנות תקציב באופן הבא:

1 | רשמו את ההכנסות שלכם מעבודה, קצבאות, הכנסה משכ"ד וכל כסף שנכנס לכיסכם באופן קבוע.

2 | רשמו את כל ההוצאות השוטפות (תוכלו להיעזר בפירוט האשראי, פנקס שיקים וכו') לאחר מכן רשמו הוצאות עתידיות.

3 |סכמו את ההכנסות וההוצאות ובדקו את הפער ביניהם , השאיפה היא להיות במצב מאוזן.

4 | בין אם אתם בגירעון או בתקציב מאוזן יש לעבור על רשימת ההוצאות ולבחון היכן ניתן לצמצם בהוצאות, בהזדמנות זו תוכלו לנסות להוזיל עלויות.

5 | רשמו יעדים ומטרות שברצונכם להשיג ,תכננו איך ניתן לממש אותם מבלי להיכנס לגירעון .

לאחר החופש ולפני ראש השנה זה הזמן להטמיע התנהלות נכונה ,תכננו בקפידה את החודש הקרוב, תערכו בהתאם להוצאות החגים ובצורה מחושבת גם הם יעברו בשמחה. ניהול תקציב זוהי מיומנות שיש לאמץ ,שליטה בהוצאות ובמצב הכספי תורמים לרווחה כלכלית ולשקט הנפשי הפכו זאת להרגל והדרך להגשמת החלומות תתקצר ותתבהר.

מאמרים נוספים לקריאת המשך